بازپخش همزمان در دوربین مدار بسته را چگونه فعال کنیم؟ این قابلیت در دستگاه های ضبط از نوع DVR و NVR وجود دارد. بر اساس این قابلیت می توان تصاویری که از قبل توسط دوربین ضبط شده، مجدد مشاهده کرد. همچنین چندین تصویر را به صورت همزمان مجدد مشاهده نمود. دستگاه های ضبط که قدرت پردازشی بالایی دارند می توانند ۴ تصویر را همزمان بازپخش نمایند و با رزولوشن بالا آنها را نمایش دهند.

فعال سازی قابلیت بازپخش همزمان در دوربین مدار بسته

برای فعال کردن قابلیت Synchronous Playback از مسیر زیر اقدام کنید. وارد تنظیمات مشتری شده و قابلیت Synchronous Playback را انتخاب کنید. تمام تب های View که از این لحظه باز می شوند به صورت همگام بازپخش انجام می‌دهند. اگر می‌خواهید سایر تب ‌های view قبلی نیز همگام سازی شوند، روی خط زمانی آنها کلیک کنید.

برای غیر فعال سازی این قابلیت فقط کافیست تیک مربوط به قابلیت Synchronous Playback را از کادر محاوره تنظیمات مشتری بردارید. می توان یک view خاص را که به شکل همزمان در حال بازپخش است، به تنهایی غیرفعال کرد. برای این منظور روی خط زمانی آن کلیک نمایید. در ادامه نحوه فعال سازی این قابلیت را به روش های مختلف بررسی می‌کنیم.

فعال سازی قابلیت بازپخش همزمان در دوربین مدار بسته NVR PEO

برای استفاده از قابلیت بازپخش همزمان در دوربین مدار بسته مدل NVR PEO باید مراحل زیر را انجام دهید. این نوع دستگاه فقط از یک کانال با پخش ویدیویی ۸ مگاپیکسل پشتیبانی می کند. برای ادامه کار دوربین را به مانیتور یا تلویزیون متصل کنید. سپس طبق تصویر وارد منو شده و از بخش جستجو وارد پخش شوید. در این قسمت روی Detail بزنید تا جزئیات موارد ضبط شده را در قالب تاریخ و زمان مشاهده کنید. روی تاریخ کلیک کرده و در این بخش وارد جستجو شوید و سلولی از جدول را که قصد دارید مجدد بازپخش شود انتخاب نمایید. بعد از انتخاب کانال ها برای پخش همزمان حداکثر چهار دوربین روی OK کلیک کنید.

بازپخش همزمان ۴ دوربین

بازپخش همزمان به کمک Reolink Client

به کمک Reolink Client می توان عملیات Synchronous Playback را انجام داد. برای این منظور اول روی پلی بک کلیک کنید.

فعالسازی playback

برای تقسیم صفحه پخش به چند پنجره، روی صفحه دو بار کلیک کنید.

Synchronous Playback

برای پخش در هر پنجره، دوربین یا NVR مورد نظر را بکشید و در آن را رها کنید. در مورد دوربین با کلیک بر روی هر دوربین لیست کانالها نمایش داده می شود و یک کانال را می توان انتخاب کرد. اگر قصد دارید ویدئوی خاصی را پیدا کنید، روی Timeline بزنید.

قابلیت Timeline

بازپخش همزمان چند دوربین به کمک WIFI NVR

برای Synchronous Playback در Reolink WIFI NVR وارد منو و صفحه جستجو شوید. در صفحه باز شده تاریخ و کانال مورد نظر را انتخاب کنید. سپس روی خط زمان، زمانی که می خواهید را انتخاب کنید تا به صورت خودکار ضبط های سایر کانال ها را نیز همزمان پخش کند.

جمع بندی نهایی

بازپخش همزمان در دوربین مدار بسته به کمک Reolink را بررسی کردیم. روش فعال سازی این قابلیت آسان است. همزمان سازی پخش چند کانال با هم به راحتی امکان پذیر است.